Планування з української мови й літератури в 6 класі
№ з⁄п |
Українська література 6 клас Зміст програмового матеріалу |
К-сть годин
Дата |
Вступ |
||||
1. |
Вступ. Книжка в житті людини. Письменник — особливо обдарована людина, його праця над художнім твором.. Розповідь про те, як «робиться книжка». Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору. |
1 |
|
|
Загадково прекрасна і славна давнина України |
||||
2. |
Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди. ТЛ: народна пісня. |
1 |
|
|
3. |
Пісні літнього циклу. «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку, мій вінку», «Купайло, купайло» (купальські). «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) — на вибір. |
1 |
|
|
4. |
Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка» (на вибір).
|
1 |
|
|
5. |
Веснянки: «Ой весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «Кривий танець».:повторити (рефрен), анафора.
|
1 |
|
|
6. |
Народні колискові пісні «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Колискова пісня в житті дитини. Провідні мотиви колискових пісень. їхні лексичні особливості. ТЛ: колискова. |
1 |
|
7. |
Пісні літературного походження. «Ще не вмерла України...» П. Чубинського, М. Вербицького — національний гімн нашої держави. ТЛ: пісня-гімн. Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею. «Молитва» 0. Кониського. «На долині туман» В. Діденка — пісня, що стала народною. |
1 |
|
8. |
Стрілецькі пісні. «Ой у лузі червона калина похилилася» С. Чарнецького і Г. Труха. Патріотичні мотиви, героїчний, стверджувальний пафос пісень. |
1 |
|
9. |
«Як тебе не любити, Києве мій» Д. Луценка — популярна пісня про столицю України. Патріотичні мотиви, героїчний пафос пісень літературного походження |
1 |
|
10. |
Контрольна робота І . Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор). |
1 |
|
11. |
Микола Вороний. Коротко про письменника. |
1 |
|
12. |
«Євшан-зілля». Поема про необхідність повернення людині історичної пам'яті, усвідомлення своєї національної приналежності. ТЛ: ліро-епічний твір, поема. |
1 |
|
13 |
Література рідного краю 1. Автори стрілецьких пісень — наші земляки (або «Авторські пісні, що стали народними»). |
1 |
|
14. |
Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. «Думка» («Тече вода в синє море...»). |
1 |
|
15. |
«Думка» («Тече вода в синє море...»). Патріотичні мотиви, героїчний пафос твору, зображення в ньому історичного минулого. |
1 |
|
16. |
«Іван Підкова». Специфіка ліричних і ліро-епічних творів. |
1 |
|
17. |
Володимир Рутківський. Короткі біографічні відомості. |
1 |
|
18. |
Історичні мотиви в повісті «Джури козака Швайки». Реальне і фантастичне в пригодницькій повісті для дітей. |
1 |
|
19. |
Образна характеристика патріотизму головних героїв. Аналіз твору. |
1 |
|
|
|
||
20. |
Я І СВІТ Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні «Мрії», «Як дитиною бувало...». Неповторний світ дитинства в цих поезіях. Образ мужньої, сильної духом дівчини. |
1 |
|
21. |
«Тиша морська». Життєрадісний погляд дівчини на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява. «Співець». Неповторний.світ дитинства в цих поезіях. Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, упевненість, розвинена уява. Значення мистецтва в житті людини.
Контрольна робота №2 . Загадково прекрасна і славна давнина України. |
1 |
|
22. |
Виразне читання №1. Конкурс-читання віршів Лесі Українки напам'ять.
|
1 |
|
23. |
Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько-халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками. |
1 |
|
24. |
Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. ТЛ: епічний твір, головний герой, другорядні герої. |
1 |
|
25. |
Зв'язне мовлення №1. Усний твір-розповідь про персонажа. |
1 |
|
26. |
Контрольний письмовий твір-роздум «Що робить пюдину душевно багатою і щедрою на добро, порядність, чесність?» (за оповіданням Володимира Винниченка «Федько-халамидник»). |
1 |
|
27. |
Позакласне читання №1. В. Винниченко.»Кумедія з Костем». |
1 |
|
28. |
Станіслав Чернілевський «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). |
1 |
|
29. |
Розвиток мовлення № 2. Добір прислів'їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею поетичного доробку Станіслава Чернігівського (письмово). |
1 |
|
З0. |
Ірина Жиленко. «Жар-Птиця», «Підкова». |
|
|
31. |
«Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього.
|
1 |
|
32. |
Контрольна робота №3. Я і світ. |
1 |
|
33. |
Позакласне читання №2. В. Близнець. «Звук павутинки», «Золота гора до неба», «Женя і Синько» (на вибір учителя і або учнів). |
1 |
|
34. |
Література рідного краю № 2. Літературні персонали територіальної громади (поезія). |
1 |
|
35. |
Повторення та узагальнення вивченого навчального матеріалу за 1 семестр. |
1 |
|
36. |
Ігор Калинець. Збірка поезій «Дивосвіт» (на вибір), «Писанки», «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим». |
1 |
|
37. |
Емма Андієвська. Українська письменниця і художниця, що живе в Німеччині. її казки-притчі. |
|
|
38. |
«Казка про яян». Прихований повчальний зміст твору. «Я» і зовнішній світ, «Я» та інші люди. Т.Л: притча. |
1 |
|
39. |
Розвиток мовлення № 3. Усний твір-характеристика головного персонажа казки- притчі Е. Андієвська «Казка про яян». |
1 |
|
40. |
«Говорюща риба». Прихований повчальний зміст творів. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом. |
1 |
|
41. |
Виразне читання № 2. Читання вивчених притч (уривків) Емми Андієвської напам'ять. Ідейно-художній аналіз прозових творів письменниці. |
1 |
|
42. |
Пригоди і романтика Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. |
1 |
|
|
|||
43. |
«Тореадори з Васюківки» (фрагменти). Пригодницький захоплюючий сюжет твору.
|
1 |
|
44. |
Мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне в творі. ТЛ: повість, пригодницький твір. |
1 |
|
45. |
Виразне читання №3. Художнє читання епізодів прозового твору. |
1 |
|
46. |
Позакласне читання № 3. Вс. Нестайко. «Пригоди Робінзона Кукурудзо». |
1 |
|
47.
|
Контрольна робота №3. Пригоди і романтика. |
1 |
|
48. 49. |
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагменти). Значення у творі образу вченого Адама, його трагічної історії. Т.Л: підтекст (прихований зміст). |
2 |
|
50. |
Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. |
1 |
|
51. |
Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків — головних героїв. |
|
|
52. |
Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. |
1 |
|
53. |
«Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». |
1 |
|
54.
|
Взаємини між різними поколіннями в родині.
|
1 |
|
55. |
Письмовий контрольний твір«Мій улюблений літературний персонаж». |
1 |
|
Гумористичні твори |
|||
56. |
Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців. |
1 |
|
57. |
Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. «Щука», «Муха і Бджола». |
|
|
58. |
«Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль. |
1 |
|
59. |
Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. «Добре торгувалось», «Гуменний», «Запорожці у короля». ТЛ: гумореска, співомовка, інверсія. |
1 |
|
60. |
Павло Глазовий. «Тарас Бульба в Києві», «Найважча роль», «Заморські гості». ТЛ: гумор, сатира. |
1 |
|
61. |
«Свиня свинею». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, уміння посміятися над власною безпорадністю, уміння обстояти свою гідність |
1 |
|
62. |
Зв'язне мовлення №4. Складання гуморески, усмішки або написання листа авторові улюбленої книжки. |
1 |
|
63. |
Виразне читання №4. Декламування напам'ять байок та гуморесок. |
1 |
|
64. |
Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль». |
1 |
|
65. |
«Заморські гості», «Похвала». Іронічно -пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
|
1 |
|
66. |
Контрольна робота №6 . Гумористичні твори.
|
1 |
|
67. |
Література рідного краю№4. Ознайомлення з найцікавішими письменниками-земляками, їхніми творами. |
1 |
|
68. |
Позакласне читання №4. Рекомендована література для читання влітку.
|
1 |
|
69. |
Повторення та узагальнення вивченого.
|
1 |
|
70. |
Підсумковий урок.
|
1 |
|
|
|
|||||||||||
1. |Вступ.Краса і багатство української мови. |
1 |
|
||||||||||
Повторення, узагальнення та поглиблення вивч |
|
|||||||||||
2. |
Зв'язне мовлення №1. Повторення вивченого пмовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складові, мета й місце спілкування (практично). |
1 |
|
|
||||||||
3. |
Словосполучення і речення. Головні члени речення; частини мови, якими вони виражені. Орфограми в значущих частинах слова. |
1 |
|
|
||||||||
4. |
Звертання, вставні слова, однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні. |
1 |
|
|
||||||||
5. |
Складне речення. Розділові знаки в складному реченні. |
1 |
|
|
||||||||
6.
7.
8.
9. |
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові та діалозі. Зв'язне мовлення №2. Діалог. Його розігрування відповідно до ситуації. Структура тексту. Тема і основна думка.
Види зв'язку речень у тексті. Типи і стилі мовлення. |
1
1
1
1 |
|
|
||||||||
10.
11. |
Зв'язне мовлення №3. Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль. Ділові папери. План роботи. Оголошення. Особливості їх побудови. Орфограми в коренях, префіксах, суфіксах, на межі значущих частин слова. |
1
1 |
|
|
||||||||
12 |
Контрольна робота 1(контрольний диктант). Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого. |
1 |
|
|
||||||||
Лексикологія. Фразеологія |
|
|||||||||||
13.
14. |
Аналіз контрольної роботи. Групи слів за походженням. Тлумачний словник. Запозичені слова.Словник іншомовних слів. |
1
1 |
|
|
||||||||
15.
16. |
Активна і пасивна лексика. Застарілі слова (архаїзми та історизми). Активна і пасивна лексика. Неологізми. |
1
1 |
|
|
||||||||
17 |
Зв'язне мовлення №4. Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису приміщення. Докладний усний переказ тексту художнього стилю з елементами опису приміщення. Підготовка до усного контрольного переказу. |
1 |
|
|
||||||||
18-19. |
Групи слів за вживанням: загальновживані, стилістично забарвлені, діалектні, терміни, жаргонізми. |
2 |
|
|
||||||||
20. |
Зв'язне мовлення №5.Офіційно-ділова лексика. План роботи. Оголошення. |
1 |
|
|
||||||||
21.
22. 23. 24.
25 |
Культура мовлення. Доречне вживання вивчених пластів лексики у власному мовленні.
Поняття про фразеологізми. Лексичне значення. Джерела українських фразеологізмів. Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів. Фразеологізми в ролі членів речення. |
1
1 1 1
1 |
|
|
||||||||
26. |
Контрольна робота №2 (тестування). Лексикологія. |
1 |
|
|
||||||||
27. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми Лексикологія. Зв'язне мовлення №6. Докладний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення.
|
1 |
|
|
||||||||
Словотвір. Орфографія |
|
|||||||||||
28.
|
Змінювання і творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова.
|
1
|
|
|
||||||||
29. |
Основні способи словотворення. |
1 |
|
|
||||||||
30. |
Словотвірний словник. Словотвірний розбір слова. Словотвірний ланцюжок. |
1 |
|
|
||||||||
31. |
Зміни приголосних при творенні слів: іменників з суфіксом -ин(а, від прикметників на -ський, -цький, буквосполучення -ЧН (-ШН-). |
1 |
|
|
||||||||
32. |
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників з суфіксами -ськ, -цьк, -зьк та іменників з суфіксами -ств(о),-зтв(о), -цтв(о). |
1 |
|
|
||||||||
33. |
Зв'язне мовлення №7. Твір-опис природи на основі власних спостережень. |
1 |
|
|
||||||||
34. |
Складні слова. Сполучні голосні о, е в складних словах. |
1 |
|
|
||||||||
35. |
Творення складноскорочених слів, їх правопис разом і через дефіс; написання слів з пів-. |
1 |
|
|
||||||||
36. |
Правопис складноскорочених слів. Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
||||||||
37. |
Контрольна робота №3 (різнорівнева). Словотвір. Орфографія. |
1 |
|
|
||||||||
Морфологія. Орфографія |
|
|||||||||||
38. |3агальна характеристика частин мови. Іменник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники — назви істот і неістот |
1 |
|
|
|||||||||
39.
40. |
Зв'язне мовлення №8,9.Усний докладний переказ розповідного характеру з ел. опису природи. Письмовий контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи із творчим завданням. |
2 |
|
|
||||||||
Іменник |
|
|||||||||||
41. |
. Іменники загальні і власні. Велика буква і лапки у власних назвах. Збірні іменники. |
1 |
|
|
||||||||
42. |
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду. Запобігання помилкам у визначенні роду окремих іменників. |
1 |
|
|
||||||||
43. |
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. Зв'язне мовлення №10.Читання мовчки. |
1 |
|
|
||||||||
44. |
Зв'язне мовлення №11. Контрольне читання мовчки. Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
||||||||
45. |
Відмінки іменників, їх значення. Уживання відмінкових форм іменників; кличний відмінок при звертанні; синоніміка відмінкових закінчень. |
1 |
|
|
||||||||
46. |
Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни. |
1 |
|
|
||||||||
47. |
Відмінювання іменників І відміни. |
1 |
|
|
||||||||
48. 49. |
Відмінювання іменників II відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в Р. в. Букви -а(-я), -у(-ю) в цих закінченнях. |
1 1 |
|
|
||||||||
50.
|
Контрольна робота №4 (тести). Іменник: загальне значення, рід, число, відмінки. |
1 |
|
|
||||||||
51
52.
53.
54. |
Незмінювані іменники. Аналіз контрольної роботи. Зв'язне мовлення №12.Типи мовлення. Поєднання їх в одному тексті.
Зв'язне мовлення №13.Жанри мовлення. Особливості їх побудови. Складний план.
Зв'язне мовлення №14.Усний твір-оповідання за жанровою картиною. |
1
1
1 |
|
|
||||||||
55. |
Відмінювання іменників III відміни. |
1 |
|
|
||||||||
56. |
Відмінювання іменників IV відміни. |
1 |
|
|
||||||||
57. |
Аналіз контрольного переказу. Відмінювання іменників, що мають форму лише множини. |
1 1 |
|
|
||||||||
58.
59. |
Особливості творення іменників. Морфологічний розбір іменників. Не з іменниками. |
1
1
|
|
|
||||||||
60. 61. |
Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -єнн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -єв(о). |
1 1 |
|
|
||||||||
62.
|
Написання і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.
|
1 |
|
|
||||||||
63. |
Зв'язне мовлення №15. Письмовий твір-опис природи за картиною у художньому стилі..
|
1 |
|
|
||||||||
64. |
Контрольна робота №5 (диктант). Іменник. Відмінювання і творення іменників |
1 |
|
|
||||||||
Прикметник |
|
|||||||||||
65. |
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
|
|
||||||||
66. |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу. |
1 |
|
|
||||||||
67. |
Зв'язне мовлення №16. Контрольне аудіювання. Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
||||||||
68. |
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
1 |
|
|
||||||||
69. |
Зв'язне мовлення №17. Основні джерела матеріалу для твору. Усний твір-опис приміщення на основі власних спостережень. |
1 |
|
|
||||||||
70. |
Зв'язне мовлення №18. Письмовий твір-опис приміщення на основі власних спостережень у науковому стилі(за простим планом). |
1 |
|
|
||||||||
71.
72. 73. |
Аналіз письмового переказу. Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м'якої груп. Повні і короткі форми прикметників. Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники. |
1
1 1 |
|
|
||||||||
74. |
Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
75. |
Морфологічний розбір прикметника. |
1 |
|
|
||||||||
76. |
Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -зьк-, -цьк-. |
1 |
|
|
||||||||
77. |
Букви е, о, и у прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ИН-, -ІН-, -ИЧН-. |
1 |
|
|
||||||||
78. |
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів –цьк, -зьк, -ськ. |
1 |
|
|
||||||||
79. |
Написання не з прикметниками. |
1 |
|
|
||||||||
80. |
Написання -н- і -ни- у прикметниках. |
1 |
|
|
||||||||
81. |
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
1 |
|
|
||||||||
82. |
Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
||||||||
83. |
Зв'язне мовлення №19. Твір-роздум про вчинки людей. Підготовка до усного контрольного твору. |
1 |
|
|
||||||||
84. |
Написання прізвищ прикметникової форми. |
1 |
|
|
||||||||
85. |
Повторення теми, підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
86. |
Контрольна робота №6 (різнорівнева). Прикметник. |
1 |
|
|
||||||||
87. |
Аналіз контрольної роботи. Зв'язне мовлення №20. Діалог, його розігрування відповідно до серії малюнків, запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної з особистими враженнями від певних подій, спостереженнями, обміном думками, життєвим досвідом учнів етичного характеру. |
1 |
|
|
||||||||
88. 89. |
Зв'язне мовлення №21. Контрольний письмовий переказ тексту з елементами роздуму. |
2 |
|
|
||||||||
90. |
Числівник Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники у фразеологізмах; засвоєння таких фразеологізмів. |
1 |
|
|
||||||||
|
|
|||||||||||
91. |
Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. |
1 |
|
|
||||||||
92. |
Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний. |
1 |
|
|
||||||||
93. |
Зв'язне мовлення №22. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень. |
1 |
|
|
||||||||
94. |
Морфологічний розбір числівників. |
1 |
|
|||||||||
95.
96. |
Буква ь на кінці числівників і перед закінченнями у непрямих відмінках.
Відмінювання кількісних числівників на позначення цілих чисел. Уживання числівників для позначення дат, часу (годин). |
1
1 |
|
|||||||||
97. |
Відмінювання дробових та збірних числівників. |
1 |
|
|||||||||
98. |
Правильне вживання кількісних числівників з іменниками у всіх відмінках. |
2 |
|
|||||||||
99. |
Відмінювання порядкових числівників. |
1 |
|
|||||||||
100. |
Творення числівників. |
1 |
|
|||||||||
101. |
Контрольна робота № 7(тести). Числівник як частина мови. |
1 |
|
|||||||||
102 |
Займенник Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
|
|||||||||
103. |
Написання займенників з прийменниками окремо. Поділ займенників за значенням (ознайомл.) |
1 |
|
|||||||||
104. |
Особові займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах особових займенників. Використання особового займенника Ви у ввічливому значенні при звертанні до однієї особи. |
1 |
|
|||||||||
105. |
Зворотний займенник. Відмінювання. |
1 |
|
|||||||||
106. 107. |
Зв'язне мовлення № 23. Контрольний твір-оповідання на основі побаченого. |
2 |
|
|||||||||
|
||||||||||||
108. |
Аналіз контрольного твору. Присвійні і вказівні займенники, їх відмінювання. |
1 |
|
|
||||||||
109. |
Розряди з Питальні й відносні, заперечні займенники. їх відмінювання. Правопис заперечних займенників. |
1 |
|
|
||||||||
110.
111. |
Неозначені займенники. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Означальні займенники (ознайомлення). |
1 |
|
|||||||||
112. |
Зв'язне мовлення №24.Замітка в газету типу роздуму. |
1 |
|
|||||||||
113. |
Повторення теми, підготовка до контрольної роботи. |
2 |
|
|||||||||
114.. |
Морфологічний розбір займенника. |
1 |
|
|||||||||
115. |
Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. |
1 |
|
|||||||||
116. |
Контрольна робота №8 (контрольний диктант). Займенник. |
1 |
|
|||||||||
|
Повторення в кінці року |
|
|
|||||||||
117. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми. |
1 |
|
|||||||||
|
|||
118. |
Лексикологія. |
1 |
|
119. |
Словотвір і орфографія. |
1 |
|
120. |
Морфологія й орфографія. |
1 |
|
121. |
Зв'язне мовлення №25. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі. |
1 |
|
122. |
Повторення і узагальнення вивченого.
|
1 |
|
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
3 |
3 |
Диктант |
1 |
1 |
Аудіювання |
- |
1 |
Читання мовчки |
1 |
- |
Переказ |
1 |
1 |
Твір |
- |
1 |
Автор Хахула О.Т.