Засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу в нашій школі

02.04.2018 22:17

2 квітня 2018 року на базі Червоненської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося чергове засідання учителів природничо-математичного циклу Золочівського освітнього округу № 2.

Тема засідання "ПРОФЕСІЙНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГА ЯК СИСТЕМА ФАХОВОГО ЗРОСТАННЯ".

Вчитель географії Цуп Н.С. підготувала доповідь  за цією  темою,  наголосивши, що важливою  складовою  професійної  діяльності  сучасного  педагога  є  самопізнання, стимулювання  до  самовизначення  й  самореалізації.  Він  має  не  лише  володіти  професійними  знаннями  та  вміннями, а  й  уміти  творчо  змінювати  свою  особистість.     А  досягти  цього  можна  лише  за  умови  майстерного  володіння  мистецтвом  самовдосконалення.  Продемонструвала освітні онлайн-платформи, які пропонують безкоштовні курси з різних предметів та міжнародні програми і проекти, що реалізовуються в Україні.

Вчитель фізики Голова С.О. та вчитель біології Вельган О.Р. більш детально ознайомили присутніх з  українським сервісами: Prometheus ,який позиціонує себе як громадський проект масових відкритих онлайн-курсів, та EdEra (Education Era) — освітній проект, завдання якого — зробити навчання в Україні якісним та доступним. Усі курси безкоштовні. Обравши тематику, з’являється можливість переглядати відеолекції, виконувати інтерактивні завдання, щоб перевірити набуті знання, та порівняти їх на форумі з іншими учнями та викладачами. Навчатись можна в будь-який зручний час, а успішність підтверджується сертифікатом.

Колеги також мали змогу переглянути презентацію вчителя математики Захарчук Л.І. на тему «Методи та прийоми розвитку критичного мислення». На власному досвіді вчитель продемонструвала різнотипні методи, прийоми та діаграми на уроках математики в 6-8 класах.

На завершення вчитель хімії Патрик О.Г. додала, що критичне мислення забезпечує самостійні та відповідальні дії, а також характеризується самовдосконаленням. Під час уроку з розвитку критичного мислення, доцільно, аби вчитель надавав слово учням, а сам говорив якомога менше. Він має бути провідником, стимулювати учнів до роздумів, уважно вислуховувати їхні міркування. Подякувала господарям за хорошу підготовку й професіоналізм.

Учителі, які були присутні на засіданні значно поповнили свої теоретичні та практичні знання. Засідання пройшло в діловій, творчій та позитивній атмосфері.